9 comments

Un modder readuce stralucirea lui Watch_Dogs!!!

by on 17/06/2014
 

Mai tineti minte jocul ala Watch_Dogs care promitea sa fie „next gen” si s-a dovedit a fi o dezamagire din punct de vedere grafic si nu numai?! Ei bine, un modder, dupa cateva „sapaturi” prin fisierele jocului, a descoperit multe dintre texturile si efectele initiale. Stiti voi… cele prezentate la E3 acum un an!

Dupa ce a indentificat texturile si si-a dat seama cum sa le implementeze in joc, a creat un modd neoficial care iti permite sa transformi Watch_Dogs in jocul care trebuia sa fie, avand o serie de imbunatatiri grafice care transforma titlul intr-unul cu o estetica totalmente diferita. Ce ne ofera modd-ul?

-Schimba valorile destinate cetii

– Activeaza Depth of Field-ul pentru camera principala.

– Jocul are acum reflexii

– Adauga 3 noi moduri de vizualizare in joc

– Ploaia este realista

– Headlight Shadows

– Adauga LensFlare

– Lumina este optimizata

– Mult mai multi civili pe strazile orasului.

Link catre MODD AICI 

In mod surprinzator jocul seamana acum foarte mult cu un Allan Wake updatat grafic, cu un ton mult mai sumbru si o patina realista. Sigur, acum arata ca demo-ul de la E3, dar Ubisoft nu puteau lansa jocul pe PC asa de la bun inceput pentru ca… ei bine, pentru ca…dungi! Dumnezeu cu Mila… sunt sincer pierdut in acest subiect, avand in vedere ca ne-a fost promis un joc de o anumita factura si am primit altceva, doar…ca sa descoperim ca de fapt si de drept am primit jocul, dar trebuie sa il modam pentru a accesa grafica initiala. Jocul arata acum cam asa:

Si in caz ca cineva nu isi aduce aminte „cum trebuia sa arate jocul” avem si un memento vizual de la E3-ul de anul trecut si o comparatie … asa … de vara!


In orice caz, mod-ul este un mod si se comporta ca atare, pe unele PC-uri functionand corespunzator pe altele nu. Inca se mai lucreaza la el de zor, dar este curios cu o serie de fisiere care insumeaza doar 40 de kb pot schimba aspectul unui joc atat de mult.

Nu stim exact daca Ubisoft au optat sa „downgradeze” versiunea de PC pentru a fii pe aceasi treapta cu cea de Console sau pur si simplu a fost vorba de celebra fraza: „Lasa ca se rezolva post lansare” un lucru este cert, dezamagirea anului ramane Watch_Dogs fara doar si poate. Micutul joc care putea mult mai multe dar a mintit prea mult. Nu inteleg, si nu neaparat ca nu pricep ca jurnalist ci ca unul care cumpara jocuri in prostie, cum poti sa iti minti cumparatorii in asemenea hal si dupa sa le ceri sa aiba incredere in tine. Ok, recunosc, PC-ul nu este o platforma unitara, cum sunt consolele, dar pana la urma noi, cei care scoatem „malaiul” nu merita o experienta adecvata cu un gameplay fluid si cu un numar de cadre constante? Ne-am luat-o „in bot” urat de tot cu Dark Souls 1, mai rau cu Dark Souls 2 si lista este interminabila. O lista continua de probleme cu PC-ul este anunntata aproape in orice video TotalBiscuit: FOV Slider, 60 de FPS, un meniu de setari grafice explicativ si mai ales, FARA ACCELERATIE A MOUSE-ULUI. Publisherii au pretentia sa facem pre-order pentru a primii un rahat de skin digital sau niste amarate de DLC-uri, in conditiile in care suntem priviti doar ca niste numere pe o foaie, nu ca indivizi. Sa nu inteleaga nimeni gresit, nu arat cu degetul doar catre Ubisoft. Arat cu degetul catre toate marii publisheri care an dupa an ofera pe PC o experienta mediocra, prost optimizata si mai ales daunatoare pentru finantele si sanatatea noastra mintala.

Am spus asta si in trecut: Nu ma intereseaza platforma, ma intereseaza jocul. Dar atunci cand jocul este o mocirla din toate punctele de vedere, indiferent de platforma, nu numai studioul si publisher-ul are de suferit, cat si noi, gamerii de rand, care ne-am permis sa cumparam un joc in baza unei masini de marketing bine unsa si extrem de motivanta.

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response