Un nou patch Witcher 3 adauga optiuni grafice

by on 22/05/2015

Experienta mea cu The Witcher 3: Wild Hunt a fost sa zicem… placuta. Asta pana cand Witcher-ul meu s-a decis sa ramana blocat intr-o buturuga, pentru ca hitbox-urile sunt cat Casa Poporului in joc, si pana cand jocul a inceput sa sufere de caderi de cadre fara prea multe explicatii. Daca prima problema nu a fost adresata, CD Projekt Red se pare ca au lansat un patch Witcher 3 ce adauga noi optiuni grafice – astfel, acum poti sa iti optimizezi experienta.

Cu tot cu acest patch, jocul nu este nici pe departe un titlu bine optimizat, aducandu-mi aminte de primul Witcher cand vine vorba de performante. Sigur, jocul arata senzational, dar din pacate noul patch te lasa sa optimizezi doar o parte din grafica. Ce am primit cu acest nou patch? Lista mai jos. Sfatul nostru… nu va asteptati la miracole. Jocul inca „tremura” pe un Titan Black. (cel putin in cazul nostru)

  • Improves stability in gameplay and the UI
  • Improves performance especially in cutscenes and gameplay
  • Fixes grass and foliage popping that could occur after density parameters were changed
  • Improves Nvidia Hairworks performance
  • Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
  • Sharpen Post-process settings extended from Off/On to Off/Low/High
  • Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
  • Corrects a bug where player was able to shoot bolts at friendly NPCs
  • Improves menu handling
  • Corrects an issue with Stamina regeneration while sprinting
  • Fixes a cursor lock issue that sometimes occcured when scrolling the map
  • Generally improves world map focus
  • Improves input responsiveness when using keyboard
  • Corrects some missing translations in the UI
  • Corrects an issue in dialogue selections
  • Rostan Muggs is back
  • Minor SFX improvements