0 comments

Un patch pentru Ryzen a crescut performanța cu 30% într-un joc

by on 31/03/2017
 

Performanța în jocuri a noilor procesoare Ryzen a fost cam dubioasă în momentul lansării, problemele legate de folosirea celor 8 nuclee fiind puse parțial în cârca motoarelor grafice care nu erau optimizate pentru arhitectura Zen.

Dar ce se întâmplă dacă un joc este optimizat pentru a se folosi de un procesor Ryzen? Puteți vedea chiar cu ochii voștri, fiindcă Ashes of the Singularity a primit un update prin care suportă din plin arhitectura cea nouă, iar diferențele sunt clare.

După noul patch, procesoarele Ryzen au parte de un spor de performanță în Ashes of the Singularity chiar și de 30%, asta fără să fie afectată în vreun fel capacitatea jocului de-a funcționa pe procesoarele Intel.

Din testele efectuate de PCPer folosind varianta 26118 a jocului reiese că procesoarele Intel tot au un avantaj la numărul de cadre pe secundă. Însă acest avantaj nu mai este de 18 cadre pe secundă, ci de 7 cadre, iar în cazul în care un 1800X este echipat cu memorie mai rapidă, diferența scade la doar 3 cadre pe secundă în favoarea procesorului Intel, care costă 1000 de dolari.

Realizarea acestui update a necesitat 400 de ore de dezvoltare, ceea ce nu înseamnă că o persoană l-a făcut în două săptămâni de muncă non-stop, ci că mai mulți dezvoltatori au lucrat la un loc 400 de ore pentru a-l pune la punct, ceva ce nu reprezintă chiar atât de mult timp.

[PC Per]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response