0 comments

Unreal 4 este capabil de detaliu fotorealist

by on 03/08/2017
 

Jocurile ne tot amenință de ani de zile cu detaliu foto-realist, iar tehnologia pare să fie în sfârșit la acel nivel, după cum arată o demonstrație recentă realizată de un individ cu foarte mult entuziasm.

Un dezvoltator din Suedia și-a stabilit obiectivul de-a împinge mai departe redarea grafică în timp real, și a publicat pe pagina as, Art by Rens, detalii despre cel mai recent proiect al său, realizat în motorul Unreal 4. Recomand să vedeți clipul de mai jos în detaliu 4K la 60 de cadre pe secunde pentru efectul complet.

Imaginile pe care le vedeți au fost înregistrate în timp real, nu sunt pre-randate, și rulau pe un singur GTX 1080 Ti. Ce e drept, nu putea menține mereu 60 de cadre pe secundă, pe alocuri picând pe al 40 de cadre.

Această scenă a fost realizată prin fotogrametrie, acțiunea de-a fotografia în rezoluția înaltă elemente din lumea reală, ce sunt apoi folosite la texturarea unor copii ale acelor într-o scenă 3D. Metoda a mai fost folosită anterior la jocuri precum Metal Gear Solid 5 și la The Vanishing of Ethan Carter, dar evident a progresat de atunci. Nu par a fi probleme de iluminare incidentală din momentul capturii imaginilor.

Că veni vorba de iluminarea, aceasta este o componentă cheie pentru realizarea unei scene care chiar pare de parcă ar fi reală. Iar pentru a crea iluzia de realism a fost folosită implementarea de iluminare globală VXIG făcută de Nvidia. Este o metodă de iluminare foarte costisitoare ca performanță, și a fost dezvăluită de Nvidia cu ocazia generației Pascal de plăci video. Nu prea o veți vedea folosită în jocuri comerciale de îndată, fiindcă doar cu două  GTX 1080 Ti în SLI se putea menține un framerate de 60 de cadre sau mai mult, în mod constant. Dar rezultatele nu sunt de trecut cu vederea.

O variantă jucabilă a demonstrației de mai sus, cu adiția unei păduri, va fi disponibilă pe parcursul acestui an, pentru cei care vor să își dea seama dacă PC-urile lor pot atinge același nivel de foto-realism la un nivel de performanță acceptabil.

[DSO Gaming]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response