0 comments

Unreal Engine 4 cu suport Windows Phone si Windows RT

by on 09/04/2014
 

Noua metoda de monetizare a celor de la Epic Games pentru Unreal Engine 4 de 19$ pe luna, dupa modelul celor de la Adobe, pare sa fie Sfantul Graal pentru dezvoltatorii cu un buget limitat, asta daca nu doreau sa faca jocuri pentru Windows Phone sau Windows RT. Directia in care cei de la Epic au dorit sa impinga acest nou motor, este cea a PC-urilor ultra-performante si a consolelor. Acest lucru  pare sa se schimbe, Tim Sweeney, co-fondatorul si CEO-ul Epic Games, a „scapat” ceva informatii pe forumul companiei, din care reiese ca acestia s-au pus pe treaba pentru a oferi suport pentru Windows Phone si Windows RT. Dupa spusele acestuia: ” Ne-am extins aria de interes cu Unreal Engine 4 si in aceasta directie ( implicand clar suportul WinRT API) si este foarte probabil sa includem si Windows Phone intr-un final. Dar mai este foarte mult de munca sub capota lui Unreal Engine 4 pentru a putea oferi o platforma stabila.” Acesta a mai relatat ca echipa Unreal Engine 4 momentan se concentreaza pe implementarea eficienta pentru Android si iOS, abia dupa urmand platformele Microsoft. Pana una-alta, avem la dispozitie Unreal Engine 3 pentru toate platformele mobile, atat timp cat hardware-ul suporta acest motor grafic. Chiar si asa, initiativa celor de la Epic este de laudat, utilizatorii putand astfel sa se bucure de jocuri de calitate superioara, atat din punct de vedere estetic, cat si functional.

 

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response