1 comment

Valve vrea sa scada cerintele pentru VR

by on 22/03/2016
 

Valve anunta ca va incerca sa ajute posesorii de hardware cu putina putere de procesare, care inca mai viseaza la o vreme in care vor putea folosi PC-ul lor pentru VR.

Compania a dezvoltat un plug-in, momentan doar pentru motorul Unity, care permite redarea mai eficienta a imaginilor. Acest plug-in este bazat pe tehnologie creata de catre Valve pentru Source Engine 2 si este capabil sa scada puterea de procesare grafica necesara pentru a reda coerent un joc in VR.

Nu este o scadere foarte mare, fiind vorba de o cerinta minima nou care presupune un GeForce GTX 680, in loc de un GeForce GTX 970, dar tot este o diminuare a cerintelor de sistem.

Aceasta reusita este notabila, deoarece da speranta ca se pot face optimizari suplimentare pe partea de software care vor scadea pragul de acces pentru VR. DirectX 12 si Vulkan foarte probabil vor ajuta, la fel si noi tehnici de programare similare cu cea implementata de catre Valve.

Desigur, pentru ca noua generatie de placi video va reprezenta un salt masiv in ceea ce priveste eficienta, iar succesoarea sa va aduce tehnologie noua si mai interesanta, costul unui PC capabil de VR va scadea simtitor pe parcursul urmatorilor doi ani.

[Bit-Tech]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response