Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Varianta de PC a lui Destiny 2 nu va avea prea mult recul

/
/
/

De obicei, când un FPS ajunge pe PC, acesta vine fără adaosuri precum țintire automată, având în schimb o doză ceva mai mare de recul. Varianta de PC a lui Destiny 2 pare că va merge în direcția opusă.

Conform spuselor lui Mark Noseworthy, care se află la cârma dezvoltării lui Destiny 2, și completate de David Shaw, care conduce dezvoltarea variantei de PC, jocul va avea câteva diferențe notabile în tranziția sa de la o platformă la alta.

Deoarece un mouse duce lipsă de force feedback, s-a luat decizia de a nu implementa recul la fel de pronunțat în arme. Acesta nu a fost îndepărtat cu totul, dar este mai redus, sesizabil chiar și din secvențele care tot au fost prezentate de cei care s-au perindat anul acesta pe la E3.

Totuși, dacă un gamepad este folosit pentru a juca Destiny 2 pe PC, atunci schimbările sunt inversate, iar jocul se comportă la fel ca în varianta de pe console.

Merită menționat că practic Bungie n-a mai lucrat la un joc de PC de pe vremea lui Oni, până și portarea lui Halo fiind făcută de Gearbox, așa că studioul nu prea mai are tocmai expertiza din era lui Myth. Nu de alta, dar jocuri precum Rainbow Six Siege chiar adaugă recul în varianta de PC, fiindcă așa a vrut publicul. Desigur, vorbim și de jocuri diferite, Destiny 2 fiind mai mult pentru relaxare și grind interminabil.

[Ars Technica]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar