1 comment

VR adevarat necesita 16K la 240 de cadre pe secunda

by on 18/01/2016
 

Tehnologia VR este un lucru foarte impresionant, dar pentru a o putea admira cu adevarat, vom avea nevoie de PC-uri puternice. Si daca voi credeti in acest moment ca ati avea un PC puternic, va inselati amarnic.

Raja Koduri, sef al Radeon Technologies Group, a declarat intr-un interviu recent pentru Venture Beat ca pentru ca VR sa atinga nivelul de calitate necesar pentru realism, pentru a parea aproape ca o oglinda, vom avea nevoie de tehnologie mult mai puternica.

Mai exact, vom avea nevoie de placi video capabile sa redea continut la rezolutia de 16K la 240 de cadre pe secunda. In acelasi timp, vom avea nevoie si de panouri capabile sa redea jocurile la acest nivel de detaliu.

In acest moment nu prea exista sisteme capabile sa ruleze un joc in 16K la cam orice nivel de detaliu, pentru ca placile video nu prea pot pompa rezolutii atat de mari, da barem la un framerate de 240 de cadre pe secunda.

Dar se pare ca AMD asta intentioneaza sa ne ofere intr-un viitor nu foarte indepartat. Nu tocmai de indata, dar peste cativa ani. Pana atunci vom avea nevoie si de ceva ca DisplayPort 2 sau HDMI 3.0 care sa poata reda o rezolutie atat de mare, si probabil de panouri OLED de rezolutie foarte mare.

Partea buna, pana cand aceasta tehnologie va fi disponibila publicului larg, solutiile de VR ca Oculus Rift si HTC Vive vor costa mult mai putin ca acum.

[Videocardz]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response