1 comment

Vulkan este adoptat de Croteam

by on 28/01/2016
 

Noua era a API-urilor se apropie, atat pentru ca DirectX 12 incepe sa fie adoptat de mai multe titluri, cat si pentru ca Vulkan incepe sa prinda tractiune.

Studioul Croteam anunta ca se va folosi de acum inainte de Vulkan in toate jocurile sale viitoare si ca va integra acest API chiar si in ultimul titlu produs, The Talos Principle.

Vulkan va fi adaugat printr-un patch in viitorul apropiat pentru jocul existent si foarte probabil va fi o parte integrala din urmatorul joc Serious Sam.

Avand in vedere ca seria de jocuri Serious Sam era adesea laudata pentru detaliul sau grafic, faptul ca urmatorul joc va folosi Vulkan este foarte imbucurator, pentru ca vor putea ingramadi si mai multi inamici simultan pe ecran. Daca vi se parea ca jocurile anterioare Serious Sam aveau multi inamici pe ecran, urmatorul ar putea atinge cote serios de ridicole.

Existenta lui Serious Sam 4 a fost confirmata inca de acum doi ani de zile, dar productia sa este a intrat putin in plan secundar, pentru ca The Talos Principle sa primeasca atentia pe care o merita.

Partea cea mai buna este ca Vulkan nu este limitat la Windows 10, ca DirectX 12. Va functiona pe orice platforma, fie ca este vorba de Windows, Mac, Linux sau chiar Android.

[Overclock 3D]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response