0 comments

Vulkan suportă acum Explicit Multi-GPU

by on 06/03/2017
 

API-ul Vulkan, cel care a făcut Doom să zboare în 4K pe sisteme care se mirau deja că mergea bine pe 1080p, a primit acum suport pentru legarea la un loc a mai multor plăci video.

Suportul este deocamdată la nivel experimental, dar promite să ofere numeroase funcții foarte utile. Explicit Multi-GPU funcționează într-un mod asemănător cu Explicit Multi-Adapter din DirectX 12, permițând tratarea a două plăci video fizice ca o singură placă video virtuală, cu un control mult mai bun asupra modului în care resursele sunt alocate și chiar cu redarea în mod Split-Frame, la care memoria video a plăcilor video se cumulează.

Încă nu sunt implementări pentru această nouă tehnologie, așa că va trebui să mai așteptăm până când vom vedea cu exactitate cât de bine se descurcă în practică. EMA în DirectX 12 a prezentat o scalare de performanță notabilă față de DirectX 11, așa că există așteptări destul de mari de la Vulkan. Cine știe, poate va suporta și acea configurație hibridă foarte populară în care poți să îngrămădești o placă video Nvidia și una AMD la un loc și vor funcționa în tandem. O configurație care să aibă atât un RX Vega cu HBM2 și o fiară de 1080 Ti chiar nu sună rău.

[Overclock3D]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response