0 comments

War Thunder capătă grafică mai bună

by on 05/10/2015
 

War Thunder, popularul joc de avioane și de la o vreme cu tancuri, își schimbă motorul, dar năravul ba.

Studioul Gaijin Entertainment anunță că War Thunder va primi în curând un nou motor grafic, iterația numărul 4 a lui Dagor Engine, care va aduce un număr mare de schimbări de ordin tehnic, grafic, și chiar la gameplay.

War Thunder va primi suport pentru PBR, Physically Based Rendering, ce va reda într-un mod diferit dispersia luminii în contact cu diferitele suprafețe, oferind fiecărui material, precum lemnul sau metalul, un grad mai mare de realism, iar multumita optimizărilor implementate la codul de rețea, vă puteți aștepta ca War Thunder să aibă o latență mai mică și să consume mai puțină lățime de bandă. În efect, atunci când credeți că ați lovit un inamic la distanță mare, undeva printre nori, mergând la jumătate din viteza sunetului, jocul va tinde să fie de acord cu voi mai des.

Apoi, în colaborare cu Nvidia, War Thunder va primi câteva elemente din GameWorks. Unul din aceste elemente este WaveWorks, care permite calcularea cu un grad de realism mai mare a perturbațiilor apei. Implementarea sa este foarte importantă, deoarece Gaijin lucrează între timp și la implementarea navelor de război, pentru a putea rivaliza cu World of Warships.

Componenta de tancuri nu a fost nici ea ignorată. Dimpotrivă, aici War Thunder a căpătat schimbarea cea mai mare. Mediul este acum destructibil. Toate acele clădiri după care vă puteați ascunde până acum au devenit interactive. Pot fi distruse atât cu obuze, pentru a elimina acoperirea inamicului, cât și prin impactul cu un tanc.

Gaijin Entertainment a clarificat că tehnologiile Nvidia sunt implementate folosind codul de randare din motorul Dagor 4, ca urmare, nu vor avea un impact asupra sistemelor care folosesc soluții grafice Intel sau AMD. Deși, se consideră pe viitor integrarea unei soluții ce folosește din plin accelerarea GPU pentru plăcile Nvidia.

În varianta sa inițială, Dagor Engine 4 nu va avea suport pentru DirectX 12 sau Vulkan, deși studioul anunță că s-a alăturat grupului Khronos special pentru a putea aduce Vulkan în War Thunder, dar asta nu se va întâmpla prea curând.

Nu a fost menționată data la care va fi implementată tranziția la Dagor Engine 4.

[Gaijin]