0 comments

Watch Dogs mai are de crescut, spune Ubisoft

by on 25/09/2014
 

Originalul Assassin’s Creed ne-a prezentat un „concept” de lume, dar nu si un concept functional sau personaje care sa o ocupe. Avem un Altair, aveam un Al Mualim si un Robert de Sable, dar mai mult de atat nu prea isi amintesc multi despre joc.

Avem inamicul X si templierul Y, si cam atat! Este un concept care totusi s-a dezvoltat in ceva destul de bine pus cap la cap. Nu ca in primul joc, cand o mare parte a design-ului misiunilor tale implica sezutul pe o banca. Apoi Ubisoft si-a luat revansa cu Assassin’s Creed 2 si Brotherhood, iar acum compania se asteapta ca Watch Dogs sa urmeze acelasi traseu. Pentru ca… dungi! De aia! Din acest motiv poate Ubisoft considera ca Watch Dogs mai are de crescut.

Intr-un interviu acordat CVG, vicepresedintele de creatie al Ubisoft Montreal, Lionel Raynaud a numit jocul “un brand si o promisiune pentru viitor”. “Receptia jocului a fost destul de apropiata de Assassin’s Creed (1),” a notat el, “cu primul joc neavand o primire foarte buna, ceea ce mi s-a parut corect.”

Raynaud admite de asemenea ca au fost probleme in Watch Dogs si ca acest lucru a fost usor de sesizat avand in vedere ca vorbim despre prima parte a jocului. De asemenea a tinut sa mentioneze ca, cu toate ca Ubisoft a stiut dintotdeauna ca Assassin’s Creed are potential, nu s-au asteptat niciodata sa ajunga franciza mamut din ziua de astazi.

“Acelasi lucru se intampla si cu Watch Dogs: a fost dificil sa realizam totul la nivelulul potrivit, motiv pentru care ne-a luat mai mult timp,” a spus el. “Timpul pe care l-am acordat a fost cu siguranta util – ne-a permis sa dam drumul jocului pe piata fara compromisuri si sa facem tot ceea ce ne-am dorit. De asemenea am pastrat portiuni din joc care am simtit ca nu se potrivesc cu originalul, pentru continuare.”

Si deja se lucreaza la continuare, a dezvaluit CEO-ul Ubisoft Yves Guillemont, la cateva saptamani dupa lansarea Watch Dogs. Raynaud ne-a confirmat ca urmatorul joc nu numai ca va imbunatatii ideea de baza, asa cum au facut jocurile Assassin’s Creed, dar ca se va si ridica la nivelul acelui prim demo impresionant pe care l-am vazut la E3 2012.

Acest lucru ar putea fi totusi destul de departe. Daca nu vreti sa asteptati urmatoarea lansare, TheWorseMod va permite sa va bucurati de multe dintre efectele vizuale prezentate in demo-ul de la E3 2012, ce au fost taiate din produsul final. Totusi este curios faptul ca Ubisoft, o companie cu traditie si cu experienta a „ales” sa o dea in bara atat de rau cu acest titlu. Intelegem ca este un IP nou si ca jocul este inca in fasa, si ca este la prima parte. Din pacate nu putem scuza faptul ca Ubisoft au mintit cu privire la aspectul grafic, iar personajul principal este definitia sociopatului egoist care isi pune propia razbunare pe primul plan, riscand si intr-un final si reusind sa-si disponibilizeze apropiatii.

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response